صفحه اصلی / عمومی / راحت ترین ورزش لاغری شکم

راحت ترین ورزش لاغری شکم

مروزه داشتن شکمی کوچک و تناسب اندام، یکی از آرزوهای همه افراد چه زن چه مرد است و همه افراد تلاش می کنند تا با ورزش و رژیم لاغری مناسب به تناسب اندام برسند. ورزش لاغری شکم، شامل آن دسته از ورزش هایی است که در کوچک کردن شکم و تناسب اندام افراد موثر است.

 

ورزش لاغری شکم و تناسب اندام

ورزش های متعددی وجود دارند که تحت عنوان ورزش لاغری شکم، در باشگاه ها و مراکز ورزشی مختلف در سراسر جهان توسط مربی های کار آزموده و ماهر به افراد آموزش داده می شوند. تا در کمترین زمان به همراه رژیم غذایی مناسب، به وزن و تناسب اندام دلخواه دست پیدا نموده و به اصطلاح شکم خود را آب کنند. هر ساله هزینه های بسیاری در زمینه کوچک کردن شکم و در جهت ورزش لاغری شکم، توسط باشگاه ها و افراد مصرف می شود تا باخرید وسایل و تجهیزات برای کاهش چربی های دور شکم و لاغری شکم اقدام نمایند. اما این اقدامات کمک ناچیزی به لاغری شکم می کند و به از بین بردن لایه های زیرین چربی اطراف شکم کمکی نمی کند. برای کاهش این چربی ها، بایستی ابتدا اطلاعات اولیه ای راجب عضلات شکمی بدست آورد و سپس با کنترل رژیم غذایی و کنترل قند و چربی مصرفی، به تناسب اندام و لاغری شکم دست یافت. در زیر به تعدادی از این ورزش ها اشاره می کنیم و به اختصار در مورد آن ها توضیح خواهیم داد.

ورزش دراز نشست

ورزش دراز نشست، به عنوان یک ورزش لاغری شکم، یکی از معمولترین ورزش هایی است که در مکان های ورزشی، باشگاه ها و حتی در خانه امکان انجام آن وجود دارد. تقریبا همه افراد با این ورزش آشنایی کامل دارند و معمولا در آموزشگاه ها و در زنگ های ورزش، این ورزش لاغری شکم به افراد آموزش داده می شود. می توان این ورزش را در هفته های اول در هرمرتبه ۲۵ تا ۳۰ بار انجام داد و در هفته های بعد این تعداد را افزایش داده و به ۳۵ تا ۴۰ بار در هر مرتبه انجام این ورزش افزایش داد.

حرکت اسکوات

یکی دیگر از ورزش هایی که در کوچک کردن شکم نقش اساسی داشته و به عنوان یک ورزش لاغری شکم شناخته می شود،حرکت اسکوات است. این حرکت به طور معمول در باشگاه های تناسب اندام و فیتنس، با وزنه یا بدون وزنه انجام می شود. انجام این حرکت بسیار ساده و در مراحل زیر انجام می گیرد:

  • ابتدا در حالت ایستاده بایستی پاهارا به عرض شانه باز کنید، بطوری که مچ پاها و زانوها بطور مستقیم رو به جلو قرار گرفته و به اطراف خم نشود. همچنین کمر باید بطور کامل صاف باشد و خم نباشد.
  • برای شروع حرکت اسکوات، بایستی به آرامی و تا جایی پایین آمد که ران ها و ساق پاها باهم زاویه ی ۹۰ درجه بسازند. سپس بایستی به حالت اولیه بازگشت.
  • در هر مرتبه، ۲۰ تا ۲۵ بار این کار را بایستی تکرار کرد. در هفته های بعدی انجام این حرکت می توان تعداد حرکت ها را بالا برد.

https://www.aparat.com/weightlossdiet

این مطالب را نیز ببینید!

بهترین قالیشویی تهران

شستشوی فرش دستباف شستشوی فرش دستباف ظرایف و نکات مخصوصی دارد نکته مهم در شستشوی …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *